Welkom bij V.V. Vessem

Man of the match
 Jaap van Diessen

Wedstrijdverslag:

Op het programma deze middag stond ZSC-Vessem . De wedstrijd werd echter in Vessem gespeeld vanwege werkzaamheden aan de kantine van Westerhoven. Om het gat met de koploper Hoogeloon niet groter te laten worden moest er door de nummer 2 Vessem gewonnen worden. Dat bleek het team van de bijgetekende trainer Waldo van den Besselaar zeker in het begin begrepen te hebben. In de tweede minuut was Jaap van Diessen gevaarlijk na een afgeslagen bal kopte hij rakelings naast. Een minuut later was diezelfde Jaap van Diessen wel succesvol. Hij zette goed door vanaf de linkerkant richting het doel en schoot geplaatst met het linkerbeen in de rechterbenedenhoek. 1 - 0. De 2 - 0 volgende in de 15e minuut. Een van achteruit opgezette aanval werd vanaf de achterlijn voorgegeven door Frans van Diessen. Het was wederom neef Jaap van Diessen die vanaf de 16 meter met een geplaatst schot over de grond inschoot. De 3 - 0 volgende 4 minuten later. Na een goede solo op het middenveld schoot Louis van Diessen met een stuiterbal de 3 - 0 binnen. De doelpuntenregen hield aan want het was een minuut later raak aan de andere zijde. Een afstandsschot werd nog getoucheerd door aanvoerder Huijbers waardoor de bal onhoudbaar voor doelman van Rooy in het doel ging. 3-1. Naast de motregen hield de doelpuntenregen ook aan. 3 minuten na het tegendoelpunt scoorde Vessem uit een vrije trap op de 16 m lijn. Een mooie boogbal over de muur van Merijn van Ham raakte de onderkant van de lat en verdween in het doel. 4 - 1. Er bleef druk van Vessem zijde. Een voorzet van Louis van Diessen op het hoofd van Marijn de Ham wist keeper Beckers tot hoekschop te verwerken. Ook uit de volgende corner ging de bal niet in het doel via het hoofd van Jop de Laat. De vrije trap van Roel Sterken in de 35e minuut erop trof wel doel. Keeper Jorg Beckers wist in eerste instantie de bal tegen te houden met de vuist, maar de goed inlopende Merijn van Ham kopte met het hoofd de 5 - 1 ruststand binnen. Na rust was Westerhoven twee maal succesvol. In de 53e minuut scoorde Huibers met het hoofd de 5 - 2 binnen en in de 54e minuut scoorde Kwinten met een glijder in de rechterhoek. Een goede safe van doelman van Rooy voorkwam de aansluiting. De corner die daar op volgde was wel raak 5 - 4. Doelpuntenmaker Cremers. Vessem was daarna nog een keer gevaarlijk via een kopbal van Lars van Heijst en schot van Jaap van Diessen. Het lukte Vessem maar niet om de 6e te scoren en daarom hielp ZCS een handje door een eigen doelpunt te scoren. Eindstand 6 - 4.

Welkom bij V.V. Vessem