Woenselse Boys 1 - Vessem 10 - 1

Woenselse Boys-Vessem, twee ploegen met een gelijk aantal punten. Beide teams hadden na 7 wedstrijden 12 punten. Het eerste gevaar kwam van Vessem. Na goed doorzetten van Jaap van Diessen kwam de bal voor de voeten van Bram Dekkers. Hij kon zijn linkerbeen echter niet goed tegen de bal plaatsen waardoor keeper Joeri Koudijs de bal kon pakken. 3 Minuten later was de thuisclub drie keer gevaarlijk dicht bij een doelpunt. Jayjay Gramsen en Sydney Woensdrecht wisten de kansen echter niet te verzilveren. Ook de omhaal van Woensdrecht bracht geen soelaas. Een schot van Mike Klerks ging via de lat over. In de 19e minuut was Vessem gevaarlijk. Een pass van Heijn van Diessen bracht Merijn van Ham vrij voor het doel. Zijn schot ging voorlangs. In de 30e minuut was het wel raak voor Vessem. Een afgeslagen bal kwam voor de voeten van Jaap van Diessen. Zijn schot trof doel. Ruststand 0 - 1. In de tweede helft kwam het eerste gevaar van Vessem. Een schot van Jaap van Diessen op 20 meter van het doel ging naast. De eerste noemenswaardige kans daarna kondigde zich pas 20 minuten voor tijd aan. Goed doorzetten van Merijn van Ham bracht hem in een één op één situatie met de doelman. Zijn schot ging naast. Aan de andere kant was nummer Sydney Woensdrecht 3 minuten later gevaarlijk. Zijn schot belandde in het zijnet. De volgende kans van Vessem was tot dan toe de grootste van de wedstrijd. Merijn van Ham stoof richting doel en passte schuin vooruit op Frans van Diessen. Hij schoot met een afzwaaier de bal naast het doel. Woenselse Boys kon daarna niet echt meer een vuist maken waardoor de stand 0-1 bleef.