Welkom bij V.V. Vessem

Waalre 1 - Vessem 11 - 1

Jop de Laat1-1

Wedstrijdverslag:

Waalre-Vessem (verslag Vessem) Waalre-Vessem, een snijdende kou en een lage temperatuur vergezeld met een flauw zonnetje. Dat zou het publiek in ieder geval niet verwarmen. Het was dus aan de spelers van beide clubs om dit te realiseren. De eerste plaagstoot, kwam van Waalre. Na een verdedigingsfout kwam de bal voor de voeten van Cees Uithoven. Hij schoot te zwak in. De eerste grote kans was voor de gasten. Na een goede interceptie van Louis van Diessen, schoot hij de bal diep op neef Jaap. Die schoot onmiddellijk richting doel, echter een metertje ernaast. Het eerste doelpunt kwam van Waalre na een afgeslagen corner werd er op doel geschoten. Onderweg gaf Johan van Reek de juiste richting aan de bal. 1 - 0. Het volgende gevaar was wederom voor Waalre. Cees Uithoven speelde zich goed vrij en met een gekrulde bal probeerde hij de uiterste hoek te bereiken. Doelman Van Rooy voorkwam een doelpunt. De tweede helft was het eerste gevaar voor Waalre met een schot gevaarlijk schot. Daarna was de Vessem twee keer gevaarlijk door Jop de Laat. In een een op een miste hij het doel. Maar uit de corner die daarop volgde scoorde hij mooi met het hoofd. 1-1. Wederom was Jop de Laat gevaarlijk met het hoofd. Zijn kopbal uit een vrije trap kwam op de lat. Vooral de hoekschoppen van Waalre bleven gevaarlijk. De ingevallen Merijn van Ham van Vessem was dicht bij een doelpunt . Zijn schot werd echter tegengehouden door de doelman van Waalre. De druk was in deze fase duidelijk voor de gasten. Goed doorzetten van Roel Sterken bracht hem één op één met de keeper. Hij kon de kans echter niet verzilveren. Toch kwam ook Waalre dicht bij een goal. Een kopbal van ging ter ternauwernood naast. De allergrootste kans van de wedstrijd kwam in de 90e minuut. Merijn van Ham spurtte naar de achterlijn, legde terug en de bal kwam voor de voeten van Jop de Laat. Hij schoot over het lege doel. Echt hart verwarmend was het wedstrijd uiteindelijk niet. Eindstand 1 - 1.

Welkom bij V.V. Vessem