Welkom bij V.V. Vessem

Thomas Maas0-3
Jarno Olislagers0-4

Wedstrijdverslag:

Vessem wint van buurman DEES Op deze 3e september stond de wedstrijd DEES tegen Vessem op het programma. Een mooi affiche. Niet alleen omdat beide sportparken slechts 1,5 km uit elkaar liggen, maar ook omdat de jeugd van deze beide verenigingen samenwerken onder één jeugdafdeling. Het veld overwicht in de eerste 5 minuten was voor de uitploeg. Een kopkans van Erik van Aaken ging voorlangs en Frans van Diessen kon net niet op tijd bij de bal komen toen hij oog in oog met de keeper van DEES kwam. Merijn van Ham stond wel met de bal oog in oog met de keeper in negende minuut. Zijn mislukte lobbal was een eenvoudige prooi voor doelman Tom van Mol. Het eerste gevaar voor DEES kwam van de voet van nummer vier Floris Franssen. Zijn schot werd tot hoekschop verwerkt door doelman Marijn van Rooy. Een vrije trap voor Vessem aan de zijkant van de 16 m lijn werd hard voor gegeven door Erik van Aaken en Merijn van Ham scoorde met het hoofd. 0 - 1. Vessem zette door en in de 27e minuut ging Merijn van Ham door naar de achterlijn en zette met het rechterbeen voor. Erik van Aaken schoot voor open doel de bal naast. Een corner genomen door diezelfde Van Aaken was meer succesvol. Jarno Olislagers kopte de bal vakkundig via de grond in het doel. 0 - 2. Een richtingsverkeer was het beeld in de eerste helft. Een mooie aanval van Thomas Maas werd door Frans van Diessen op doel geschoten. Keeper Van Mol wist echter de bal uit het doel te houden. Evenals het schot van broer Louis in de laatste minuut van de eerste helft. Het gevaar in het eerste kwartier was duidelijk voor DEES. De spitsen Hein van de Sande en Bart Dieker kwamen echter niet tot scoren. Ook bij de mooie voorzet van Merijn van Ham op links wist Frans van Diessen de voet niet tegen de bal te krijgen. Pas in de 32e minuut van de 2e helft scoort Vessem de 0 - 3. Een vrije trap op 20 m werd prachtig en onhoudbaar voor de keeper over het muurtje gekruld door Thomas Maas. De 0 - 4 eindstand werd aangetekend door Jarno Olislagers. wederom scoorde hij met het hoofd na een mooie voorzet van Hein van Diessen.

Welkom bij V.V. Vessem